Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΑΥΞΗΣΗ 50% της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη

H Θεσσαλονίκη τόσα χρόνια βρισκόταν σε μια ακτοπλοϊκή έρημο, υποστήριξε στο δημοτικό συμβούλιο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Στ. Αγγελούδης. «Αν πωληθεί ο ΟΛΘ δεν έχει νόημα η συζήτηση», είπε ο Κώστας Γκιουλέκας...

Αύξηση 50% σε σχέση με πέρυσι παρουσίασε τους πρώτους μήνες του 2011 η κρουαζιέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ οι εκτιμήσεις για τον επόμενο χρόνο κάνουν λόγο για αύξηση 100%.

Αυτά τα στοιχεία παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Στέλιος Αγγελούδης, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Παράλληλα, όπως τόνισε ο ίδιος στόχος του Οργανισμού είναι το 2013 οι επισκέπτες του λιμανιού να φτάσουν τους 300 - 400 χιλιάδες. Βέβαια, στην περίπτωση που προχωρήσει η πλήρης αποκρατικοποίηση του λιμανιού, όπως προκύπτει από το υπουργικό σύμβούλιο, η σημερινή συζήτηση καθίσταται άνευ νοήματος και ανεπίκαιρη, όπως παρατήρηρσε και ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Κ.Γκιουλέκας.


Ευκαιρία για την πόλη το λιμάνι
«Το λιμάνι είναι μεγάλη ευκαιρία για τη βιομηχανία και την οικονομία της πόλης γενικόετρα » σημείωσε πάντως ο κ. Αγγελούδης επισημαίνοντας ότι «τόσα χρόνια βρισκόμασταν σε μια ακτοπλοϊκή έρημο».


Ο κ. Αγγελούδης ανέφερε, παράλληλα, ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Κρήτης, ενώ τα αποτελέσματα του θα είναι γνωστά στα τέλη του μήνα.


Όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΛΘ, η μη επέκταση του έκτου προβλήτα είναι η αιτία που το λιμάνι δεν είναι το μεγαλύτερο της περιοχής. «Δεν μιλάμε μόνο για τα 550 τμ της επέκτασης σε μήκος αλλά το κυριότερο είναι η επέκταση σε βάθος ώστε να έρχονται στην πόλη πλοία μεγαλύτερου μεγέθους» ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.

Σύμφωνα με τον κ. Αγγελούδη, η μη επέκταση του προβλήτα είναι ο λόγος για τον οποίο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έμεινε πίσω 20 χρόνια, με αποτέλεσμα τα πλοία να πηγαίνουν στον Πειραιά, το Ισραήλ και την Κωνσταντινούπολη.

«Με την ολοκλήρωσή της το λιμάνι πάει σε άλλο επίπεδο» δήλωσε και σημείωσε ότι από τα 455 χιλ. teu (χωρητικότητα εµπορευµατοκιβωτίων) που δέχεται σήμερα το λιμάνι με την επέκταση θα φτάσει το 1 εκατ. teu.

Όπως είπε τον άλλο μήνα συζητείται στο ΣτΕ ένσταση που είχε κατατεθεί και ήδη έχει ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος της δημοπράτησης. «Όσο πιο γρήγορα περάσουμε τους δικαστικούς σκόπελους τόσο πιο γρήγορα θα γίνει η εγκατάσταση του εργολάβου» τόνισε.

Παράληλλα, ο κ. Αγγελούδης, γνωστοποίησε ότι στα μέσα της άλλης εβδομάδας θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την παραχώρηση χώρου και την κατασκευή μαρίνας στο ανατολικό τμήμα του πρώτου προβλήτα, με στόχο να ανοίξει στο κοινό για την οργάνωση εκδηλώσεων πολιτισμού και ψυχαγωγίας.

www.psema.gr - Πηγή

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα